Audyt jakości danych Big Data

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Audyt jakości danych (Big Data)

Ocena zakresu, sposobu gromadzenia oraz przetwarzania danych w organizacji z punktu jej widzenia strategii. Audyt obejmuje przegląd wybranych systemów, które gromadzą dane istotne z punktu widzenia realizacji interesujących dla organizacji bieżących i planowanych procesów biznesowych.[/vc_column_text][dt_gap height=”40″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list style=”1″ dividers=”false”]Aspekty audytu:

  • Jakość danych z punktu widzenia możliwości predykcyjnych
  • Oszacowanie potencjalnych zależności w danych
  • Ocena przydatności danych z punktu widzenia wybranych celów biznesowych
  • Identyfikacja zakresów danych do poszerzenia/uzupełnienia

[/dt_vc_list][dt_gap height=”30″][vc_column_text]Więcej informacji o analizie danych Big Data[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][dt_vc_list style=”1″ dividers=”false”]Korzyści z przeprowadzonego audytu

  • Analiza jakości danych pod kątem działań sprzedażowych i informacja czy dane są poprawnie zbierane, jakich danych brakuje, jak je może zbierać, integrować.
  • Wstępna analiza możliwości stworzenia modeli zachowań klientów, gotowych do implementacji w narzędziach informatycznych lub informacje o braku możliwości stworzenia takiego modelu z uwagi na brak danych, itd.
  • Informacje do działu zarządzania jakością danych o błędach, dublowaniu danych, błędnych integracjach, itd.
  • Możliwe zwiększenie wskaźników marży i odrzuceń (bouncing rate).
  • Zwiększenie obrotów poprzez pozyskanie nowych klientów, upselling i crosseling.
  • Możliwość łatwiejszego wprowadzania nowych produktów / usług.
  • Możliwość obniżenia współczynnika odejścia klientów (churn).
  • Zwiększenie zaangażowania klientów (engagement).

[/dt_vc_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]