Oferta dla firm i działów Contact Center

GoTechnologies to zespół doświadczonych specjalistów z kilkunastoletnią praktyką w branży IT, eCommerce i Contact Center. Wielokrotnie nagradzani w swojej karierze prestiżowymi nagrodami indywidualnymi oraz zespołowymi takimi jak: CIO roku 2011, wyróżnienie w konkursie CIO roku 2012, Lider Informatyki.

Nasze doświadczenia w obszarze Call Contact Center to m.in. budowa i optymalizacja Contact Center liczącego ponad 500 stacji  (optymalizacja procesów biznesowych, systemów operacyjnych, motywacyjnych, architektury sprzętowej) oraz budowa i optymalizacja kilkunastu mniejszych międzynarodowych Call Contact Center.

Audyt Call Contact Center

  • Audyt zasobów ludzkich i ich zaangażowania w procesy sprzedażowe
  • Audyt i ocena procesów realizowanych w Contact Center
  • Audyt systemów i narzędzi IT wspierających procesy
  • Ocena implementacji procesów CC w narzędziach IT
  • Ocena kosztów działania Contact Center
  • Analiza celów i mierników Contact Center
  • Ocena systemów raportowych i analitycznych
  • Ocena obsługi leadów z różnych kanałów komunikacji z klientem (email, telefon, czat, social, sklep, itd.)
  • Rekomendacje rozwoju Contact Center

Audyt procesów Contact Center

  • Ocena istniejącej strategii, celów i mierników dla CC lub kampanii
  • Ocena implementacji procesów w narzędziach i systemach IT
  • Badanie satysfakcji klienta
  • Badanie opinii i satysfakcji pracowników CC pod katem ulepszenia systemów i procesów
  • Analiza procesów wewnętrznych
  • Analiza kampanii sprzedażowych
  • Analiza obiegi informacji o produktach, celach, itd.
  • Analiza i ocena jakości danych i możliwości ich wykorzystania w modelach sprzedażowych
  • Rekomendacje zmian w procesach i narzędziach wspierających

Audyt technologii i systemów CC

 

  • Ocena istniejących systemów sprzedażowych i ich integracji z systemami klasy ERP, CRM, itd.
  • Analiza i ocena systemów Contact Center jak centrale telefoniczne, systemy bilingowe, systemy nagrywania czy systemy klasy PDS.
  • Ocena stanu bezpieczeństwa i przetwarzania danych osobowych
  • Ocena Usability systemów
  • Ocena implementacji procesów sprzedażowych w narzędziach informatycznych