Czym jest RPA?
RPA to technologia zastępowania ludzi w wykonywaniu prostszych lub bardziej skomplikowanych zadań, często w backoffice, związana np. z wysyłaniem pism, korespondencją, tworzeniem pism, ale nie tylko.
Czy RPA to nowe zjawisko?
RPA z nazwy to nowe zjawisko z działań nie. Skrypty automatyzujące ludzkie działania istnieją od kilkudziesięciu lat
Czy nie lepiej modyfikować system a nie wdrażać roboty?
Lepiej, jednakże wdrożenia produkcyjne wymagają więcej czasu niż wdrożenie robota. Dłuższe wdrożenie w systemie wiąże się z długiem technologicznym systemów, ich testowaniem, dokumentowaniem, większymi kosztami, procedurami akceptacji, zmianom w budżetach, etc.
Czy jest potrzebna strategia RPA?
Jeśli firma przewiduje szersze zastosowanie robotów to tak. Roboty takie należy konserwować, zabezpieczać, licencjonować, dokumentować, etc. jak pozostałe systemy informatyczne.
Jak należy zarządzać robotami w organizacji IT?
Często roboty to już konta w Active Directory, często to proste skrypty, często to cała masa wirtualnych maszyn, więc powinny podlegać całej polityce zarządzania
systemami informatycznymi.
Czy wdrożenia robotów wpływa na zwalnianie pracowników?
W obecnej chwili kiedy brakuje pracowników, nie powinno mieć to miejsca.
Optymalizacja procesów za pomocą RPA w backoffice
Optymalizujemy procesy, gdzie pracownicy są drodzy, gdzie popełniają błędy, gdzie prace możemy zastąpić robotami. Z reguły optymalizacja procesów backoffice-owych to bardzo dobry, efektywny kosztowo pomysł.
Zobacz więcej o wsparciu w zakresie Doradztwa RPA
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu. GoTechnologies wspiera organizacje w zakresie doradztwa informatycznego i biznesowego.
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl