GoTechnologies wspiera w technologii i optymalizacji procesów biznesowych zarówno największe organizacje, średnie przedsiębiorstwa jak i startupy cyfrowe. Handel elektroniczny B2C (Business to Customer) jest powszechnie znany i lubiany. Handel cyfrowy B2B (Business to Business) raczkuje w stosunku do B2C jednakże jest jednym z ważniejszych trendów w obecnych „covidowych” czasach.
Podstawowe funkcjonalności platform B2B:
- Indywidualne ceny i grupy asortymentowe dla grup klientów
- Wgląd do wszystkich transakcji biznesowych łącznie z fakturami elektronicznymi, ofertami, fakturami proforma, zamówieniami, reklamacjami czy zwrotami.
- Obsługa procesu zapytania, ofertowania i negocjacji cen
- Kopiowanie zamówień
- Integracje z systemem ERP celem przypisania klientowi form płatności, minimalnych poziomów zakupów, kredytów kupieckich czy progów rabatowych
- Szybkość i łatwość zakupów dużych ilości produktów (UX – User Experience, UI – User interface)
Popularne typy oprogramowania B2B:
- Oprogramowanie SaaS (Software as a Service)
- Oprogramowanie dedykowane budowane na potrzeby klienta
- Oprogramowanie Open Source jak Magento 2 czy PrestaShop
Systemy eCommerce B2B integrują się zazwyczaj z:
- System PIM (Product Information Management) – systemem zarządzania contentem produktowym często w modelu Omnichannel, gdzie PIM dostarcza produkty zarówno dla sklepu internetowego B2C jak i do innych kanałów sprzedażowych.
- System CRM (Customer Relationship Management) wraz z systemami klasy Marketing Automation.
- System OMS (Order Management System) – system zbierający zamówienia z różnych kanałów sprzedażowych jak sklepy internetowe B2B, social media, platformy Marketplace typu Allegro, Amazon, it.
- System WMS (Warehouse Management Systems) – systemem magazynowym celem integracji stanów magazynowych.
- System ERP (Enterprise Management System) do integracji stanów magazynowych, zamówień, produktów czy cen.
- System BI (Business Intelligence) do prowadzenia zaawansowanych analiz i generowania raportów.
- System BOK (Biuro Obsługi Klienta) – m.in. centrale telefoniczne, systemy ticketowe czy chaty.
- Innych systemów np. systemów Retail odbioru produktów w sklepach (Click & Collect), itd.
Zobacz naszą ofertę doradztwa technologiczno-procesowego dla eCommerce.
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl