Audyt sklepu internetowego, stron WWW, aplikacji

Audyt strony www, sklepu internetowego lub aplikacji typu SaaS – frontend, backend

Audyt strony www, sklepu internetowego lub aplikacji typu SaaS pozwala ocenić zdolności sprzedażowe (eCommerce) oraz użytą technologię. W skład zakresu audytu strony internetowej lub sklepu internetowego może wejść wiele elementów takich jak:

  • Audyt Usability – audyt użyteczności strony internetowej lub sklepu określający łatwość jej użytkowania lub wykonywania określonych działań. Raport z audytu usability zawiera wykaz odnalezionych problemów i przeszkód, które może napotkać użytkownik odwiedzający sklep czy stronę www lub korzystający z aplikacji. Każdy problem posiada oznaczenie priorytetu w zależności od rangi – czy jest to sytuacja uniemożliwiająca zakup, czy jest to sytuacja utrudniająca dokonanie zakupu, czy może jest to problem, który powoduje błędne rozumienie działania danego elementu sklepu czy aplikacji. Wszystkie problemy rozpatrywane są z perspektywy użytkownika – czy na każdym etapie jest w stanie zorientować się, w którym miejscu aplikacji się znajduje, co oznaczają poszczególne funkcje, czy jest w stanie intuicyjnie się przemieszczać i czy nic nie stanie na przeszkodzie do celu wizyty. Oprócz opisu problemu raport zawiera również sugestie dotyczące rozwiązania – raport usability nie ogranicza się do znalezienia problemów, ale głównym jego celem jest ich rozwiązanie.
  • Audyt eCommerce – sklepu internetowego – audyt konwersji, ścieżki zakupowej, SEO, SEM, e-mail marketing. Pełen raport dotyczący gotowości eCommerce Twojego sklepu. Prowadząc sklep internetowy pamiętaj, że dynamika i skuteczność Twoich działań, zwrot z podejmowanych inwestycji zależy w głównej mierze od tego jak Twój sklep widziany jest oczami Klientów, ale nie tylko – Twój sklep odwiedzają też boty wyszukiwarek. Bez całościowego podejścia do optymalizacji sklepu i podejmowanych działań wzsrost Twojego sklepu nie będzie współmierny do ponoszonych nakładów. W ramach pełnego audytu dowiesz się:
    – jakie podjąć działania, żeby Twój sklep był przyjazny dla wyszukiwarek internetowych (audyt SEO), pokażemy Ci krok po kroku od czego zacząć i jakie działania podjąć,
    jak poprawić konwersję Twojego sklepu – jak zminimalizować przeszkody stojące na drodze Twoich klientów do zakupu,
    jak mierzyć i poprawić ścieżkę zakupową w Twoim sklepie,
    – jak (i czy) prowadzić działania SEM (zwłaszcza w Google AdWords), jeśli już zajmujesz się prowadzeniem płatnych kampanii pomożemy Ci podnieść ich skuteczność i obniżyć koszt ich prowadzenia,
    – jak w podnoszeniu skuteczności działań wykorzystać e-mail marketing.
    Cały raport zawiera nie tylko oznaczenie problemów z podziałem na priorytety, ale przede wszystkim sugestie poprawek.
  • Audyt Magento – Audyt i ocena długu technologicznego, stanu platformy eCommerce, bezpieczeństwa, wydajności, ilości i jakości zmian, kodu źródłowego oraz migracji z Magento 1.x do Magento 2.x.
  • Audyt zastosowanej technologii – pozwala na ocenę zastosowanej technologii. Jej wydajność, skalowalność, koszty i możliwości zmian oraz bezpieczeństwo. Nie musisz posiadać rozległej wiedzy technicznej na temat aplikacji, oprogramowania, z którego korzysta Twój sklep. Pomożemy Ci podjąć długoterminowe decyzje, rozwój i rozbudowa sklepu, czy aplikacji często „zderza się” z barierą technologiczną związaną z oprogramowaniem. Pomożemy Ci przewidzieć takie sytuacje i wskazać rozwiązania, które pozwolą Ci na stabilny wzrost.
  • Audyt integracji z systemami klasy CRM, ERP – pozwala na ocenę wykorzystania potencjału integracji danych np. sklepu internetowego z systemem CRM, hurtownią danych, itp.
  • Audyt API (Application Programmic Interface)
  • Audyt kodu źródłowego strony internetowej – pozwala ocenić kod aplikacji pod kątem najlepszych praktyk, standardów czy code stylingu.
  • Audyt skalowalności i wydajności strony www – fragment audytu technologii określający możliwości rozwoju technologii wraz z rozwojem biznesu.
  • Audyt bezpieczeństwa aplikacji webowych OWASP– ocenia stopień odporności na ataki zewnętrzne takie jak SQL injection, Cross-Site Scipting, itd.
  • Audyt zgodności z RODO (GDPR)
  • Audyt backend CMS (Content Management System)
  • Audyt aplikacji mobilnej

Zakres audytu jest dobierany wraz z klientem w zależności od potrzeb i wniosków wysuwanych po wstępnym audycie.

Zobacz więcej oferty doradztwa technologicznego dla eCommerce i Omnichannel:

Zapraszamy do kontaktu:

pfederowicz@gotechnologies.pl

Ponad 200 zadowolonych klientów