Optymalizacja procesów biznesowych

GoTechnologies od lat wspiera duże organizacje w optymalizacji procesów biznesowych. Realizujemy projekty dla największych spółek z branży Venture Capital, Przemysłu, Automotive, eCommerce, Retail, TSL czy Contact Center. Prowadziliśmy projekty optymalizacyjne m.in. dla Allegro.pl, Dominos Pizza, Frisco.pl, Militaria.pl, Travelplanet.pl, Wakacje.pl, Solaris Truck & Bus, Man Truck&Bus i wielu innym liderom swoich branż.

Dla każdego projektu budujemy dedykowany zespół o silnych kompetencjach biznesowych oraz technologicznych.

Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych jest jednym z kluczowych sukcesów w rozwoju spółek. Procesami należy zarządzać, mierzyć oraz ciągle optymalizować z wykorzystaniem narzędzi informatycznych (Systemy ERP, Robotyzacja RPA czy automatyzacja procesów). Sukcesem jest nie tylko posiadanie zamodelowanych procesów ale także ich poprawna implementacja w narzędziach informatycznych.

Przykładowy zakres optymalizacji procesów biznesowych:

  • Wysokopoziomowy audyt procesów biznesowych.
  • Niskopoziomowy audyt procesów biznesowych.
  • Zmapowania procesów biznesowych na funkcjonalności systemów IT.
  • Optymalizacja procesów biznesowych.

Audyt procesów biznesowych i ich optymalizacja oraz implementacja

Audyt istniejących procesów biznesowych

  • Analiza istniejących procesów biznesowych w wybranych obszarach biznesowych
  • Analiza celów procesów i czynników wpływających na ich osiągnięcie
  • Analiza słabych stron procesów
  • Analiza technologii i implementacji procesów w narzędziach

Opracowanie propozycji zmian w procesach (Optymalizacja)

  • Opis zmian i potencjalnych korzyści
  • Zależności pomiędzy zmianami i procesami
  • Możliwe ryzyka
  • Budżet zmian

Definiowanie wymagań funkcjonalnych

Implementacja procesu w aplikacji

Audyt procesów biznesowych jest także jednym z elementów wyboru systemów biznesowych takich klas jak ERP, CRM, WMS, PIM, eCommerce, WMS, MES, SCM, APS, TMS, YMS, itd.

Audytujemy i optymalizujemy następujące procesy biznesowe:

Audyt i optymalizacja procesów eCommerce

Przykładowe procesy do optymalizacji:

  • Komunikacja z klientem (Omnichanell, feedback, reklamacje, itd.).
  • Ścieżki konwersji
  • Kanały dotarcia do klienta
  • Procesy magazynowe i logistyczne (WMS)
  • Procesy obszarów CRM
  • Procesy sprzedażowe
  • OKR-y i cele biznesowe
  • Procesy reklamacyjne
  • Procesy badania satysfakcji klienta

Zobacz: Doradztwo eCommerce

Audyt i optymalizacja procesów HR

Optymalizujemy procesy HR w firmach 500 i ponad 1000 pracowników.

Przykładowe procesy do optymalizacji:

  • Procesy rekrutacyjne
  • Proces zatrudnienia
  • Procesy zarządzanie pracownikami
  • Procesy zarządzanie absencjami
  • Procesy zarządzanie wynagrodzeniami
  • Procesy rozwoju pracowników
  • Procesy ZFSŚ
  • Procesy zarządzania benefitami
  • Procesy BHP
  • Procesy szkoleniowe (rozwój pracownika, eLearning)
  • Procesy zarządzania talentami
  • Procesy onbordingu
  • Procesy zakończenia zatrudnienia

Zobacz także: Audyt architektury systemów HRIS, HCM, HRMS, WFM, LMS, itd.

Audyt i optymalizacja procesów logistyczno-magazynowych, SCM

Pracujemy dla spółek z branży automotive, branży chemicznej, firm transportowych oraz firm o profilach produkcji małoseryjnej.

Przykładowe procesy do optymalizacji:

  • Procesów magazynowych (przyjęcia, wydania, reklamacje, zwroty)
  • Procesy transportowe
  • Procesy szkoleniowe
  • Procesy kontroli jakości
  • Procesy zarządzania odpadami
  • Procesy zarządzania dostawcami SCM

Zobacz także: Systemy IT w Produkcji

Audyt i optymalizacja procesów zakupowych

Przykładowe procesy do optymalizacji:

  • Procesy zakupowe
  • Aukcje zakupowe
  • Procesy wyboru i oceny dostawców
  • Zarządzanie dostawcami
  • Elektroniczne zapytania (eRFX)
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw

Nasze doradztwo: kilkadziesiąt projektów w obszarze procesów i platform zakupowych.

Audyt i optymalizacja procesów BackOffice, Contact Center

Optymalizacja procesów BackOffice za pomocą technologii: intergacje systemów wewnętrznych i zewnętrznych, scoringi danych, nowe źródła danych, robotyzacja (RPA), automatyzacja w istniejących procesach, systemy zarządzania obiegami dokumentami DMS, ECM, systemy klas ERP, CRM, itd.

Zobacz naszą ofertę dla BackOffice i Contact Center

Zapraszamy do kontaktu:

pfederowicz@gotechnologies.pl

Ponad 150-ciu zadowolonych klientów