GoTechnologies od lat wspiera duże organizacje w optymalizacji procesów biznesowych. Realizujemy projekty dla największych spółek z branży Venture Capital, Przemysłu, Automotive, eCommerce, Retail, TSL czy Contact Center. Prowadziliśmy projekty optymalizacyjne m.in. dla Allegro.pl, Dominos Pizza, Frisco.pl, Militaria.pl, Travelplanet.pl, Wakacje.pl, Solaris Truck & Bus, Man Truck&Bus i wielu innym liderom swoich branż.
Dla każdego projektu budujemy dedykowany zespół o silnych kompetencjach biznesowych oraz technologicznych.
Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych jest jednym z kluczowych sukcesów w rozwoju spółek. Procesami należy zarządzać, mierzyć oraz ciągle optymalizować z wykorzystaniem narzędzi informatycznych (Systemy ERP, Robotyzacja RPA czy automatyzacja procesów). Sukcesem jest nie tylko posiadanie zamodelowanych procesów ale także ich poprawna implementacja w narzędziach informatycznych.
Przykładowy zakres optymalizacji procesów biznesowych:
- Wysokopoziomowy audyt procesów biznesowych.
- Niskopoziomowy audyt procesów biznesowych.
- Zmapowania procesów biznesowych na funkcjonalności systemów IT.
- Optymalizacja procesów biznesowych.
Audyt procesów biznesowych i ich optymalizacja oraz implementacja
Audyt istniejących procesów biznesowych
- Analiza istniejących procesów biznesowych w wybranych obszarach biznesowych
- Analiza celów procesów i czynników wpływających na ich osiągnięcie
- Analiza słabych stron procesów
- Analiza technologii i implementacji procesów w narzędziach
Opracowanie propozycji zmian w procesach (Optymalizacja)
- Opis zmian i potencjalnych korzyści
- Zależności pomiędzy zmianami i procesami
- Możliwe ryzyka
- Budżet zmian
Definiowanie wymagań funkcjonalnych
Implementacja procesu w aplikacji
Audyt procesów biznesowych jest także jednym z elementów wyboru systemów biznesowych takich klas jak ERP, CRM, WMS, PIM, eCommerce, WMS, MES, SCM, APS, TMS, YMS, itd.
Audytujemy i optymalizujemy następujące procesy biznesowe:
Audyt i optymalizacja procesów eCommerce
Przykładowe procesy do optymalizacji:
- Komunikacja z klientem (Omnichanell, feedback, reklamacje, itd.).
- Ścieżki konwersji
- Kanały dotarcia do klienta
- Procesy magazynowe i logistyczne (WMS)
- Procesy obszarów CRM
- Procesy sprzedażowe
- OKR-y i cele biznesowe
- Procesy reklamacyjne
- Procesy badania satysfakcji klienta
Zobacz: Doradztwo eCommerce
Audyt i optymalizacja procesów HR
Optymalizujemy procesy HR w firmach 500 i ponad 1000 pracowników.
Przykładowe procesy do optymalizacji:
- Procesy rekrutacyjne
- Proces zatrudnienia
- Procesy zarządzanie pracownikami
- Procesy zarządzanie absencjami
- Procesy zarządzanie wynagrodzeniami
- Procesy rozwoju pracowników
- Procesy ZFSŚ
- Procesy zarządzania benefitami
- Procesy BHP
- Procesy szkoleniowe (rozwój pracownika, eLearning)
- Procesy zarządzania talentami
- Procesy onbordingu
- Procesy zakończenia zatrudnienia
Zobacz także: Audyt architektury systemów HRIS, HCM, HRMS, WFM, LMS, itd.
Audyt i optymalizacja procesów logistyczno-magazynowych, łańcuch dostaw (SCM)
Pracujemy dla spółek z branży automotive, branży chemicznej, firm transportowych oraz firm o profilach produkcji małoseryjnej.
Oferta:
Przykładowe procesy do optymalizacji:
- Procesów magazynowych (przyjęcia, wydania, reklamacje, zwroty)
- Procesy transportowe
- Procesy szkoleniowe
- Procesy kontroli jakości
- Procesy zarządzania odpadami
- Procesy zarządzania dostawcami SCM
Zobacz także: Systemy IT w Produkcji
Audyt i optymalizacja procesów zakupowych
Przykładowe procesy do optymalizacji:
- Procesy zakupowe
- Aukcje zakupowe
- Procesy wyboru i oceny dostawców
- Zarządzanie dostawcami
- Elektroniczne zapytania (eRFX)
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
Nasze doradztwo: kilkadziesiąt projektów w obszarze procesów i platform zakupowych.
Zobacz: Doradztwo procesy zakupowe, wybór dostawców
Audyt i optymalizacja procesów BackOffice, Contact Center
Optymalizacja procesów BackOffice za pomocą technologii: intergacje systemów wewnętrznych i zewnętrznych, scoringi danych, nowe źródła danych, robotyzacja (RPA), automatyzacja w istniejących procesach, systemy zarządzania obiegami dokumentami DMS, ECM, systemy klas ERP, CRM, itd.
Zobacz także:
- Oferta doradztwa technologicznego i procesowego dla BackOffice i Contact Center
- Systemy BPM (Business Process Management)
- Analiza procesów AS-IT i TO-BE
- Technologia dla Contact Center, Biura Obsługi Klienta (BOK)
- Automatyzacja procesów poprzez systemy i narzędzia Hiperautomatyzacji
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl