Doradztwo ERP, CRM

Doradztwo  systemów klas ERP, CRM, WMS, itd.

Kompleksowe doradztwo przy wyborze systemów klasy ERP, WMS, CRM, MES, platform zakupowych, platform eCommerce, itd., wybór partnerów wdrożeniowych oraz wsparcie przy negocjacjach cenowych oraz wsparcie przy trwaniu procesu wdrażania systemów, migracji danych i integracji.

Posiadamy 15letnie doświadczenia we wdrażaniu systemów klasy ERP i CRM zarówno w branzy finansowej, produkcyjnej jak i spółkach eCommerce i Retail.

Kompleksowe doradztwo ERP, CRM:

  • Wybór i dopasowanie systemu do firmy, branży, strategii, budżetu, zastosowanej technologii, istniejących lub docelowych procesów biznesowych lub funkcjonalności.
  • Integracje ERP, CRM z innymi aplikacjami (sklep www, FK, itd.)
  • Dobór infrastruktury – negocjacje z dostawcami
  • Analiza i modelowanie procesów biznesowych (poziomy L1-L3)
  • Skuteczny Project Management (APM, TPM)
  • Wyboru partnera wdrożeniowego i negocjacji cenowych
  • Doradztwo przy migracji i integracji danych
  • Doradztwo przy analizie przedwdrożeniowej

Klasy systemów objęte doradztwem:

Dostawcy systemów ERP, CRM, WMS, MES:

  • SAP
  • IFS
  • Comarch
  • SalesForce
  • StreamSoft
  • Unit4Teta
  • Asseco
  • Microsoft
  • Oracle
  • Asprova
  • Magento
  • SAGE
  • SENTE
  • Macrologic
  • itd.

Szczegółowy zakres doradztwa ERP, CRM i Project Managementu:

  1. Wybór systemu ERP, CRM lub innego
    • Analiza istniejących procesów biznesowych w firmie
    • Analiza zmian w procesach i nowych funkcjonalnościach
    • Analiza istniejących integracji i aplikacji
    • Analiza budżetu
    • Analiza technologii
    • Preselekcja rozwiązań ERP i CRM (long list)
    • Analiza kosztów wdrożenia i integracji systemów
    • Analiza czasu i przygotowanie wstępnego harmonogramu wdrożenia
    • Rekomendacje 2-3 systemów klasy CRM lub ERP (short list)
  1. Wybór partnera wdrożeniowego systemu ERP lub CRM
    • Przygotowanie zapytania ofertowego i rozesłanie go do wybranych partnerów wdrożeniowych
    • Wybór i ocena partnerów
    • Ocena kompetencji, jakości
    • Negocjacje cenowe
    • Negocjacje serwisowe
    • Ocena istniejącej umowy na wdrożenie i utrzymanie systemu
    • Ocena systemu zarządzania projektem po stronie dostawcy
    • Analiza ryzyk wdrożenia
  1. Nadzór nad analizą przedwdrożeniowa systemów klasy ERP lub CRM
    • Wsparcie organizacji na etapie analizy przedwdrożeniowej
    • Wsparcie organizacji przy analizie procesów biznesowych
  1. Comiesięczne wsparcie organizacji przy prowadzeniu projektu
    • Nadzów z pracownikami organizacji nad realizacją prac przez firmę wdrożeniową
    • Analiza i zarządzanie ryzykiem, budżetem, zakresem i jakością
    • Wsparcie przy raportowaniu i odbiorach gotowych elementów

Zobacz także:

Konsulting IT /  Digital Transformation:

Zapraszamy do kontaktu:

pfederowicz@gotechnologies.pl

Ponad 150-ciu zadowolonych klientów