Handel elektroniczny jest obecnie prężnie rozwijającą się gałęzią Polskiej gospodarki. Konsument coraz częściej świadomy swoich potrzeb, a konkurencja na rynku coraz większa, dlatego samo istnienie w Internecie nic nie znaczy. Zasada jest taka, to nie Klient ma znaleźć nas, tylko to my musimy do niego dotrzeć, dlatego kluczem do sukcesu jest spójna strategia SEO i content marketingu. To stwarza nowe – nieograniczone możliwości zwiększania Twoich zysków poprzez Internet!
GoTechnologies specjalizuje się w następujących audytach eCommerce’owych i doradztwie:
- Audyt eCommerce Due Diligence
- Audyt analityki i konwersji
- Audyt Usability (Audyt Użyteczności)
- Audyt SEO
- Audyt SEM
- Audyt Newsletter / kampanie mailingowe
- Audyt Sklepu Internetowego
- Audyt Magento
Audyt eCommerce Due Diligence
Audyt przeznaczony dla firm Venture Capitals i Private Equity oraz Grup inwestycyjnych, które intensywnie inwestują lub zamierzają zainwestować w inne spółki technologiczne. Audyt ten jest często wykonywany z Audytem IT Due Diligence szczególnie w spółkach eCommerce.
Do tej pory Gotechnologies wykonał kilkanaście różnych audytów eCommerce Due Diligence oraz IT Due Diligence dla znanych firm i funduszy inwestycyjnych.
Zakres audytu eCommerce Due Diligence przedstawia się następująco:
Strategia sprzedaży w internecie
- Strategia sprzedaży w internecie, budżet, cele
- Targetowanie klientów
- Multi Channel (Call / Contact Center, retail)
- Social Media i Mobile
- Analiza rynku oraz szanse rozwoju
Organizacja eCommerce
- Role, organizacja, odpowiedzialności, kompetencje, zespół, zmienność zespołu, kluczowe jednostki
- Zarządzanie inwestycjami eCommerce
- Standardy, procedury
- Zarządzanie projektami eCommerce
- Inicjatywy eCommerce
Szczegóły platformy eCommerce
- Usability, analiza ścieżki zakupowej
- Optymalizacja ruchu na stronie
- Targetowanie klienta
- Wsparcie systemów
- SEO, Adwords, email Marketing
- Social Media oraz Mobile
- Płatności online’owe
- Systemy wysyłki i magazynowe
- Propozycje rozwoju
Końcowy raport – szczegółowy opis elementów z zakresu eCommerce Due Diligence
- Zasoby: platforma, infrastruktura, organizacja, procesy, poziom automatyzacji
- Ryzyko: stabilność, własność, zasoby, finansowanie, bezpieczeństwo
- Budżet eCommerce
- Niezbędne wydatki na rozwój
- Inicjatywy
- Możliwości
- Wnioski i sugestie
Cele przeprowadzenia eCommerce Due Diligence
- Analiza kluczowych aspektów eCommerce.
- Analiza potencjalnego ryzyka, szans i możliwości rozwoju.
- Analiza finansowa istniejących i przyszłych rozwiązań
Kluczowe aspekty eCommerce Due Diligence
- Zdolności technologiczne / eCommerce
- Stabilność technologiczna / eCommerce
- Elastyczność / rozszerzalność eCommerce
- Koszty eCommerce
- Planowane inicjatywy eCommerce
- Podpisane umowy / zależności z zewnętrznymi dostawcami
- Bezpieczeństwo
- Ryzyka i szanse rozwoju
Plan działania
- Podpisanie umów
- Kontakt i ustalenie terminów
- Przesłanie listy pytań
- Przeprowadzenie DD onsite
- Przygotowanie raportu
Audyt analityki i konwersji
Audyt ma za zadanie przeanalizować aktualna sytuację w zakresie konwersji strony internetowej lub sklepu internetowego. Audyt pozwoli przeanalizować słabe strony aktualnych ścieżek zakupowych. Wynikiem audytu jest raport wraz z zaleceniami poaudytowymi.
Audyt konwersji przeprowadzany w zakresie:
- przegląd mierzonych wskaźników konwersji (mikro i makro),
- optymalizacja ścieżki konwersji
Analiza i optymalizacja ruchu ściąganego na stronę:
- skuteczność kampanii,
- dywersyfikacja kanałów promocji
Audyt Usability (Audyt Użyteczności)
Audyt pozwala określić słabe i mocne strony komunikacji i użyteczności na stronach internetowych, w aplikacjach webowych, SaaS czy w sklepie internetowym. Audyt podsumowuje elementy grupując je od najważniejszych do najmniej istotnych. Wynikiem audytu jest raport końcowy oraz zalecenia poaudytowe.
Audyt strony www przeprowadzony w zakresie:
- Nawigacja strony www
- Przekaz – czytelność, spójność, zaufanie
- Błędy – komunikaty / opisy, jak i wygląd www
- Wyszukiwarka na stronie www
- Dostępność informacji.
Wykonujemy:
- Audyt ścieżki zakupowej
- Audyt strony głównej
- Audyt koszyka
- Audyt karty produktu
- Audyt wyszukiwarki
- Rejestracja i logowanie
Dodatkowo przeprowadzamy badania z użytkownikami (jedna sesja z 5-cioma osobami oraz raport)
Audyt SEO
Audyt ma za zadanie przedstawić aktualną sytuację w obszarze pozycjonowania SEO podsumowując elementy, które powinny ulec zmianie lub poprawie, pogrupowane od najważniejszych do mało istotnych. Wynikiem audytu jest raport końcowy oraz zalecenia poaudytowe. Audyt przeznaczony dla stron www oraz sklepów internetowych.
Zakres audytu:
- analiza słów kluczowych
- analiza konkurencji
- analiza kluczowych elementów strony www dla budowania pozycji w wyszukiwarkach
- analiza content marketingu
Audyt SEM
Audyt ma za zadanie przeanalizować aktualna sytuację w obszarach marketingu w wyszukiwarkach zarówno w kanałach płatnych (AdWords) jak i w obszarze SEO. Audyt podsumowuje elementy grupując je od najważniejszych do najmniej istotnych. Wynikiem audytu jest raport końcowy oraz zalecenia poaudytowe.
Audyt SEO – audyty, optymalizacja, strategia. Audyt:
- analiza słów kluczowych
- analiza konkurencji
- analiza kluczowych elementów strony www dla budowania pozycji w wyszukiwarkach
Audyt kont (prowadzonych samodzielnie kampanii) i doradztwo w formie konsultacji:
- audyt struktury kampanii
- audyt słów kluczowych i stosowanych dopasowań
- audyt kierowania reklam
- Audyt CPC – AdWords – prowadzenie kampanii (również graficzna + YouTube)
Audyt Newslettera – kampanii Mailingowych
Audyt newslettera i kampanii emailingowych na za zadanie rekomendację zmian zarówno w obszarze technologicznym (platforma wysyłkowa, spam, integracje), w obszarze danych (personalizacja, komunikacja z klientem), w obszarze prawnym (GIODO, zgody), w obszarze analitycznym (statystyki kampanii) jak i w obszarze marketingowym (grafika, target klienta, produkt, itd.).
Audyt Newsletter – Kampanie emailingowe. Audyt:
- Audyt Marketingowy
- Audyt Technologiczny
- Audyt eCommerce
- Audyt Prawny
- Audyt Danych
Audyt Newsletter – Kampanie emailingowe. Sprawdź czy:
- Twoje szablony zwierają wszystkie potrzebne elementy
- Sprawdź, czemu klienci nie klikają w Twoje emaile
- Sprawdź czy używasz odpowiedniej platformy wysłki emaili
- Sprawdź czy możesz zwiększyć konwersje z kampanii mailingowych
- Sprawdź czy nie wysyłasz spamu
Audyty i doradztwo Call Contact Center:
Audyt logistyki i magazynów
Audyty technologiczne aplikacji, sklepu, platformy SaaS, itd.
- Audyt UI (User Interface)
- Audyty IT Due Diligence
- Audyt wydajności aplikacji, sklepu internetowego, testy obciążeniowe
- Audyt zgodności z RODO (GDPR)
- Audyt Frontend PWA, RWD, Mobile
- Audyt bezpieczeństwa interfejsu API (Application Programming Interface)
- Audyt jakości kodu źródłowego, code review
- Audyt aplikacji mobilnej
- Audyt bezpieczeństwa aplikacji www np. OWASP
- Audyt CMS (Content Management System) – backend
- Testy penetracyjne aplikacji webowych
Doradztwo IT dla eCommerce
- Doradztwo ERP, CRM, WMS, PIM – wybór systemów, wybór dostawców
- Wybór platformy eCommerce – sklep internetowy, marketplace
- Audyt architektury systemów eCommerce ERP, WMS, PIM, CRM
- Doradztwo Software House (Jaki Software House wybrać?)
- Doradztwo Big Data
- Ekonomia API (API Economy) – doradztwo biznesowo-technologiczne API
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl