#eCommerce, #Digital, #Retail, #Omnichannel, #Logistyka, #Magazyny, #Technologia, #Integracja, #Optymalizacja #Mobile, #Projekty, #B2C, #B2B, #Customer Service, #Contact Center, #Click&Collect
GoTechnologies specjalizuje się w doradztwie technologicznym dla branży Omnichannel (eCommerce, Retail,Contact Center, logistyka). Nasi konsultanci realizowali projekty dla największych firm z branży FMCG, turystycznej, mobilnej, hobbystycznej, kosmetycznej, obuwniczej, fashion, itd. Realizujemy projekty doradcze z obszary audytów i optymalizacji procesów Omnichannel, doradztwa technologicznego, project managementu czy integracji systemów i procesów.
Omnichannel to skomplikowana strategia z dużym czynnikiem technologicznym uwzględniającym punkty styki klienta z marką jak:
- sklepy stacjonarne,
- sklepy internetowe,
- różne kanały internetowe jak social media, pasaże handlowe, marketplace-y, aplikacje mobilne, itd.
- Customer Service (Contact Center)
Dodatkowo bardzo ważnymi elementami strategii Omnichannel są:
- Magazyny i logistyka
- Call & Collect, Click & Collect
- User Experience (UX)
Prowadzimy wykłady z eCommerce na renomowanych uczelniach wyższych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wspieramy także fundusze inwestycyjne w inwestycjach w polskie i międzynarodowe firmy z branży eCommerce (m.in. Audyty IT i procesowe oraz eCommerce i Omnichannel Due Diligence).
Przykładowi klienci:
Audyt, doradztwo optymalziacja procesów Omnichannel
Wspieramy liderów swoich branż w optymalizacji procesów biznesowych Omnichannel poprzez zmiany w technologii czy procedurach. Optymalizaujemy i benchamrkujemy procesy komunikacji z klientem, procesy Call & Collect, Click & Collect, procesy zwrotów czy reklamacji. Zobacz naszą ofertę audytową:
Wybór technologii i systemów dla Omnichannel (eCommerce, Contact Center, Retail, Logistyka)
Wspieramy liderów branż w optymalizacji architektury systemów i wymiany danych pomiędzy nimi. Architektura rozwiązań dla Omnichannel obejmuje integrację takich systemów jak systemy ERP, CRM, WMS, TMS, systemy Click & Collect, Call & Collect, platformy eCommerce (B2B, B2C), platformy typu Marketplace, systemy POS, SCM, systemy kredytowe, systemy OMS, aplikacje mobilne, systemy Contact Center (sprzedaż i obsługa klienta), systemy ticketowe, hurtownie danych czy systemy BI.
- Systemy IT dla Retail
- System sprzedażowy B2C
- System sprzedażowy B2B
- Systemy ERP, CRM, WMS, PIM, OMS, CC, POS, eCommerce w Omnichannel
- Wybór platformy eCommerce (Sklep Internetowy, Marketplace)
- Wybór systemu CRM dla Omnichannel
- Technologie mobilne, PWA, RWD, co wybrać dla sklepu internetowego?
- Wybór dostawców technologii – jaki Software House?
- Systemy magazynowe WMS (Warehouse Management Systems)
- Doradztwo Big Data
- Order Management System (OMS) w Omnichannel i eCommerce
- Audyt i doradztwo dla systemów CMS (Content Management System)
- Doradztwo technologiczne dla M-Commerce (Mobile Commerce)
- Wybór Centrali Telefonicznej – wielokanałowa obsługa klienta
- Technologia Headless w eCommerce i Omnichannel
- Automatyzacja procesów poprzez systemy i narzędzia Hiperautomatyzacji
Zobacz także: Doradztwo strategiczne IT
Audyt technologiczny dla Omnichannel (eCommerce, Contact Center, Retail, Logistyka)
- Audyt aplikacji, platformy eCommerce, systemu IT – Audyt bezpieczeństwa, Audyt wydajności, Audyt API, Audyt RODO, Audyt UI, Audyt Front-end, Back-end, Audyt jakości kodu, Audyt architektury systemu lub aplikacji, Audyt aplikacji mobilnej, Audyt platformy typu SaaS, Audyt długu technologicznego.
- Audyt sklepu internetowego na Magento – audyt sklepu internetowego, audyt migracji z Magento 1 na 2, audyt długu technologicznego.
- Audyt Call Contact Center
- Audyt eCommerce: Audyty eCommerce Due Diligence, Audyty UX, UI, Usability (Audyt Użyteczności), Audyty SEO / SEM, Audyt Newsletter / kampanie mailingowe, Audyt analityki i konwersji
- Audyt Architektury systemów w Omnichannel (ERP, CRM, WMS, HCM, POS, TMS, YMS, BI, eCommerce, OMS, itd.)
- Audyty informatyczne – Audyt IT Due Diligence, Audyt bezpieczeństwa systemów i aplikacji, audyt wydajności, jakości kodu, API, zgodności z RODO, audyt jakości danych, itd.
- Audyt i doradztwo Sklep Internetowy
Doradztwo technologiczne dla magazynów i logistyki
- Audyt Magazynu eCommerce i Retail
- Doradztwo AGV dla Magazynów
- Optymalizacja procesów logistyczno-magazynowych
- Audyt procesów logistyczno-magazynowych
- Doradztwo IoT dla magazynów i logistyki
- Systemy RFID w Retail, Logistyce, Magazynie
- Doradztwo dla systemów SaaS (Software as a Service)
- Procesy Click & Collect dla Retail, eCommerce, Omnichannel
- Dark Store dla Retail, eCommerce
- Analiza ABC / XYZ – Zarządzanie zapasami (Inventory Management)
Wsparcie klienta w kluczowych projektach eCommerce i Omnichannel:
- Zarządzania kluczowymi projektami w imieniu klienta
- Skuteczne projekty internetowe – doradztwo projektowe i technologiczne
- Redesign sklepu internetowego lub strony www – wsparcie w projekcie od strony klienta, wybór wykonawców i nadzór projektu w imieniu klienta.
- Wybór dostawców systemów
- Doradztwo Software House (Jaki Software House wybrać?)
- Doradztwo prawne eCommerce i IT – umowy, własność intelektualna.
- Metodyka rozwoju oprogramowania DevOps
- Zwinne wytwarzanie oprogramowania Scrum i Kanban (Agile)
- UAT (User Acceptance Test) czyli Testy Akceptacyjne
- Przykładowy harmonogram prac wdrożeniowych sklepu B2B i B2C
Projekty edukacyjne eCommerce, Omnichannel:
- Skuteczne projekty eCommerce na Akademii Leona Koźmińskiego 2014, 2015
- Akademia Managera eCommerce na Uniwersytecie Ekonomicznym 2014
- Książka Technologia w eCommerce z Divante 2013
- Wirtualny kurs eCom: Start eCommerce z Divante 2013
- Tworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości w Świdnicy 2014
- Projekty biznesowe z Politechniką Wrocławską 2014-2015
- Więcej o projektach edukacyjnych
- Nasze szkolenia, konferencje i warsztaty
Współpraca ze startupami eCommerce, Retail, Omnichannel, Logistyka
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl