Doradztwo technologiczne i procesowe dla Omnichannel

#eCommerce, #Digital, #Retail, #Omnichannel, #Logistyka, #Magazyny, #Technologia, #Integracja, #Optymalizacja #Mobile, #Projekty, #B2C, #B2B, #Customer Service, #Contact Center, #Click&Collect

GoTechnologies specjalizuje się w doradztwie technologicznym dla branży Omnichannel (eCommerce, Retail,Contact Center, logistyka). Nasi konsultanci realizowali projekty dla największych firm z branży FMCG, turystycznej, mobilnej, hobbystycznej, kosmetycznej, obuwniczej, fashion, itd. Realizujemy projekty doradcze z obszary audytów i optymalizacji procesów Omnichannel, doradztwa technologicznego, project managementu czy integracji systemów i procesów.

Omnichannel to skomplikowana strategia z dużym czynnikiem technologicznym uwzględniającym punkty styki klienta z marką jak:

  • sklepy stacjonarne,
  • sklepy internetowe,
  • różne kanały internetowe jak social media, pasaże handlowe, marketplace-y, aplikacje mobilne, itd.
  • Customer Service (Contact Center)

Dodatkowo bardzo ważnymi elementami strategii Omnichannel są:

  • Magazyny i logistyka
  • Call & Collect, Click & Collect
  • User Experience (UX)

Prowadzimy wykłady z eCommerce na renomowanych uczelniach wyższych m.in. Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Wspieramy także fundusze inwestycyjne w inwestycjach w polskie i międzynarodowe firmy z branży eCommerce (m.in. Audyty IT i procesowe oraz eCommerce i Omnichannel Due Diligence).

Przykładowi klienci:

Więcej o klientach

Audyt, doradztwo optymalziacja procesów Omnichannel

Wspieramy liderów swoich branż w optymalizacji procesów biznesowych Omnichannel poprzez zmiany w technologii czy procedurach. Optymalizaujemy i benchamrkujemy procesy komunikacji z klientem, procesy Call & Collect, Click & Collect, procesy zwrotów czy reklamacji. Zobacz naszą ofertę audytową:

Wybór technologii i systemów dla Omnichannel (eCommerce, Contact Center, Retail, Logistyka)

Wspieramy liderów branż w optymalizacji architektury systemów i wymiany danych pomiędzy nimi. Architektura rozwiązań dla Omnichannel obejmuje integrację takich systemów jak systemy ERP, CRM, WMS, TMS, systemy Click & Collect, Call & Collect, platformy eCommerce (B2B, B2C), platformy typu Marketplace, systemy POS, SCM, systemy kredytowe, systemy OMS, aplikacje mobilne, systemy Contact Center (sprzedaż i obsługa klienta), systemy ticketowe, hurtownie danych czy systemy BI.

Zobacz także: Doradztwo strategiczne IT

Audyt technologiczny dla Omnichannel (eCommerce, Contact Center, Retail, Logistyka)

Doradztwo technologiczne dla magazynów i logistyki

Wsparcie klienta w kluczowych projektach eCommerce i Omnichannel:

Projekty edukacyjne eCommerce, Omnichannel:

  • Skuteczne projekty eCommerce na Akademii Leona Koźmińskiego 2014, 2015
  • Akademia Managera eCommerce na Uniwersytecie Ekonomicznym 2014
  • Książka Technologia w eCommerce z Divante 2013
  • Wirtualny kurs eCom: Start eCommerce z Divante 2013
  • Tworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości w Świdnicy 2014
  • Projekty biznesowe z Politechniką Wrocławską 2014-2015
  • Więcej o projektach edukacyjnych
  • Nasze szkolenia, konferencje i warsztaty

Współpraca ze startupami eCommerce, Retail, Omnichannel, Logistyka

Wykładamy Skuteczne Projekty internetowe na renomowanych uczelniach np. Handel Elektroniczny na Akademii Leona Koźmińskiego
Dzielimy się wiedzą w ramach projektów edukacyjnych
Zapraszamy do kontaktu:

pfederowicz@gotechnologies.pl

Ponad 200 zadowolonych klientów