Konferencja LEAN, AGILE IT w Opolu

LEAN, AGILE IT

– wsparcie biznesu i produkcji, widziane oczyma praktyków

Termin: 22 kwietnia 2015 r.

Miejsce: Centrum Wystawienniczo Kongresowe w Opolu

Podstawowym celem konferencji jest przybliżenie znaczenia technologii informatycznej w biznesie.

Konferencja ta adresowana jest w głównej mierze do średnich i dużych przedsiębiorstw z Opolszczyzny. Obejmować ona będzie takie zagadnienia, jak: proces + technologia czynnikiem sukcesu produkcji, przetwarzanie i zabezpieczanie danych w firmie, nowoczesne rozwiązania IT wspierające produkcje, jak zwiększać produktywność – poznaj doświadczenia praktyków, profesjonalne centrum danych w chmurze.

A dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

  • Jest to największe wydarzenie na Opolszczyźnie w ostatnim czasie poświęcone technologii informatycznej
  • Zostaną przedstawione studia przypadków, przykłady realizacji wnoszących dużą wartość w przedsiębiorstwach na polskim rynku
  • Dowiesz się, jak postrzegają technologię IT i potencjał, który ona wnosi doświadczeni menedżerowie branży produkcyjnej, specjaliści cloud computing, inżynierowie rozwiązań infrastrukturalnych czy też chmurowych
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę od ludzi, którzy już zainwestowali w technologię IT, przenosząc swoje firmy na kolejny poziom procesów automatyzacji

Warunki uczestnictwa

Udział w konferencji jest bezpłatny. Dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc. Zgłoszenia prosimy dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na dole strony.

Program konferencji

9:00-9:30 Rejestracja
9:30-9:35 Powitanie
9:35-10:00 Nowoczesna analiza danych  – LEAN IT, innowacje możliwe dzięki technologii „baz danych w pamięci” pod kątem zarządzania sprzedażą, produkcją, kosztami, itd. Wykorzystanie niezrównanej wydajności „baz danych w pamięci” do usprawnienia pracy użytkowników poprzez kokpity, KPI, zaawansowane wykresy, osadzoną analitykę, wyszukiwanie, planowanie przepływów środków pieniężnych, przeplanowanie dostaw, analizy w Excel i SAP Lumira. (Łukasz Chomin, CEO CompuTec SA)
10:00-10:30 Case 1: Praktyczne podejście do planowania, zarządzania i raportowania produkcji z wykorzystaniem rozwiązania SAP Business One & CompuTec ProcessForce (Przemysław Janczewski, Administrator systemu ERP, Copal Sp. z o.o.)
10:30-11:00 Case 2: Automatyzacja i standaryzacja przetwarzania i zabezpieczania danych (Cezary Wysocki, Architekt Systemowy, Betacom S.A.)
11:00-11:30 Case 3: Gdzie produkuje się chmury. Case study wykorzystania profesjonalnego centrum danych do realizacji wysoce dostępnych środowisk w modelach IaaS i PaaS (Jacek Chylak, starszy kierownik ds. kluczowych klientów i Marcin Baczyński, kierownik ds. kluczowych klientów, 3S Data Center)
11:30-11:50 Przerwa kawowa
11:50-12:20 Case 4: Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia IT do wsparcia procesów zaopatrzeniowych – Platforma Marketplanet, OnePlace  (Robert Bonat,Członek Zarządu w Marketplanet)
12:20-12:50 Case 5: Strategie wielokanałowej komunikacji z klientem  (Adam Nowakowski, FOCUS TELECOM)
12:50-13:10 Case 6: System CRM i HCM w chmurze jako narzędzie Lean w codziennej pracy (Magdalena Kobla-Ziętek, CSO w Coreware)
13:10-13:40 Case 7: Skuteczne zarządzanie projektami, czyli jak szybko budować wartość w przedsiębiorstwie oraz Lean Management (Łukasz Neuman, CEO GoTechnologies)
13:40-13:55 Zakończenie konferencji

Prelegenci

Marcin Baczyński– zajmuje się doradztwem i sprzedażą rozwiązań cloud computing’owych oraz pozostałych usług realizowanych w 3S Data Center. Ma praktyczne doświadczenie w prowadzeniu projektów opartych o prywatną oraz publiczną chmurę obliczeniową, jak również nowoczesnych środowisk hybrydowych w modelach IaaS oraz PaaS. Współpracuje z m.in. z firmami z sektora finansowo-bankowego, e-commerce, software house, public oraz firmami integratorskimi.

Magdalena Kobla-Ziętek – CSO w Coreware, absolwentka i doktorantka Katedry Konkurencyjności Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Z sukcesami prowadzi sprzedaż rozwiązań klasy CRM od 2010 roku, rozumiejąc konieczność zaangażowania się profesjonalnego sprzedawcy w cały proces sprzedażowy. Była odpowiedzialna za sprzedaż komercyjnych edycji SugarCRM w wielu branżach (m.in. Usługi finansowe, Automotive, Energetyka), udowadniając niejednokrotnie, że CRM to nie tylko narzędzie dla sprzedawcy.

Łukasz Chomin – absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Poznańskiej oraz ICAN Institute (Management 2008). Od 15 lat Prezes Zarządu firmy CompuTec S.A., najbardziej utytułowanego partnera SAP w regionie Środkowej i Wschodniej Europy. Firma CompuTec jest również dostawcą rozszerzenia dla SAP Business One w zakresie produkcji CompuTec ProcessForce, które zostało nagrodzone przez SAP w 2011 roku jako najlepsze nowe rozwiązanie branżowe oraz w 2014 roku jako najbardziej innowacyjne rozwiązanie na świecie.

Jacek Chylak – absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, od 2010 roku związany z największym na Śląsku i jednym z najnowocześniejszych w Polsce ośrodkiem 3S Data Center. Od wielu lat zajmuje się doradztwem i sprzedażą rozwiązań cloud computing’owych oraz projektowaniem środowisk w modelu IaaS oraz PaaS. Specjalista z doświadczeniem w prowadzeniu projektów opartych o prywatną oraz publiczną chmurę obliczeniową, jak również nowoczesnych środowisk hybrydowych.

Przemysław Janczewski – Absolwent Politechniki Szczecińskiej. Od 2006 roku zajmuje się praktyczną stroną planowania, zarządzania i raportowania produkcji. Doświadczenie w tym zakresie zdobywał w Philips Electronics. Obecnie odpowiada za utrzymanie i rozwój systemu SAP Business One & CompuTec ProcessForce w firmie Copal.

Łukasz Neuman – Partner Zarządzający w GoTechnologies, absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Uzyskał tytuł MBA na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (Franklin University Ohio). Od 2001 do 2014 zawodowo związany z Grupą Kapitałową KRUK SA. Zrealizował blisko 200 projektów. W latach 2005-2007 wiceprezes Stowarzyszenia Managerów Call Center. W 2010 roku zdobył dla KRUK’a tytuł Lidera Informatyki. Zdobywca tytułu CIO Roku 2011.

Cezary Wysocki– Architekt Systemowy w Betacom S.A., absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Inżynier i architekt rozwiązań infrastrukturalnych oraz rozwiązań chmurowych.

Adam Nowakowski – Business Development Director Focus Telecom Polska. Menedżer z 20-letnim doświadczeniem w rozwoju biznesu, marketingu i sprzedaży, zarówno w obszarach B2B, jak i B2C. Wielokrotnie z sukcesami przeprowadzał złożone, także międzynarodowe projekty w firmach telekomunikacyjnych (Telekomunikacja Polska, Plus) oraz w biznesie e-commerce (FACT-Finder). Absolwent Politechniki Warszawskiej na wydziałach Zarządzania oraz Inżynierii Produkcji.

Robert Bonat – Członek Zarządu w Marketplanet, na co dzień zarządza działem wdrożeń. Dba o portfolio projektów, oraz rozwój produktów. W Marketplanet pracuje od początku działalności firmy. Swoje doświadczenie zdobył zarządzając wieloma projektami doradczo-wdrożeniowymi, szczególnie w branży finansowej, energetycznej oraz e-commerce. Robert Bonat jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, wydziału Automatyki i Robotyki.