Procesy biznesowe

Zarządzanie i optymalizacja procesów biznesowych jest jednym z kluczowych sukcesów w rozwoju spółek. Procesami należy zarządzać, mierzyć oraz ciągle optymalizować z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. Sukcesem jest nie tylko posiadanie zamodelowanych procesów ale także ich poprawna implementacja w narzędziach informatycznych.

Analiza procesów biznesowych, analiza architektury tele-informatycznej jest podstawą wyboru systemów klasy ERP, CRM, WMS, MES, platform eCommerce, platform zakupowych, itd.

Optymalizujemy za pomocą technologii procesy backoffice-owe takie jak procesy eCommerce, procesy Contact Center, procesy logistyczno-magazynowe czy procesy zakupowe. Zobacz naszą ofertę na Optymalizację Procesów Biznesowych.

Nasi konsultanci posiadają wiedzę z następujących obszarów procesowych

Procesy sprzedażowe (eCommerce, retail, Call Contact Center, B2C i B2B)

Sourcing i procurment

Procesy logistyczno-magazynowe

Audyt procesów biznesowych i ich optymalizacja oraz implementacja

Audyt istniejących procesów biznesowych

  • Analiza istniejących procesów biznesowych w wybranych obszarach biznesowych
  • Analiza celów procesów i czynników wpływających na ich osiągnięcie
  • Analiza słabych stron procesów
  • Analiza technologii i implementacji procesów w narzędziach

Opracowanie propozycji zmian w procesach (Optymalizacja)

  • Opis zmian i potencjalnych korzyści
  • Zależności pomiędzy zmianami i procesami
  • Możliwe ryzyka
  • Budżet zmian

Definiowanie wymagań funkcjonalnych

Implementacja procesu w aplikacji

Integracja procesów biznesowych – strategie Merger & Acquisition

Zakres analizy

  • Audyt procesów i systemów pod kątem Merger & Acquisition – główne procesy biznesowe i podstawowe procesy wspierające
  • Analiza słabych i silnych stron procesów oraz systemów zgodnie z przyjętą strategią Merger & Acquisition
  • Raport z wyborem najlepszych procesów dla nowej spółki oraz osób odpowiedzialnych (model RACI)
  • Analiza ryzyka danych procesów
  • Wskazanie potencjalnych synergii, efektywności kosztowych, itd.

Efektywność kosztowa:

  • Merge aplikacji
  • Jedno DC z serwerami www
  • Logistyka i magazyn (negocjacje cenowe, jeden system)

Ekonomia skali (synergie)

  • Jeden proces sprzedażowy
  • Jeden proces logistyczno-magazynowy
  • Jeden proces obsługi zgłoszeń, reklamacji (dział BOK) – emaile, telefony od klientów
  • Jeden proces zakupowy (dostawcy)
  • Jeden system i proces finansowo-księgowy
  • Jeden system do administracji IT
  • Jeden proces zarządzania projektami

Zobacz także:

Zapraszamy do kontaktu:

pfederowicz@gotechnologies.pl

Ponad 200 zadowolonych klientów