Każda firma zadaje sobie pytania czy nasze usługi i procesy nie tylko w obszarze informatycznym są rynkowe. Audyt efektywności kosztowej usług tele-informatycznych pozwala porównać koszty usług i procesów z innymi firmami. Pozwala na znalezienie oszczędności, wyeliminowania ryzyk operacyjnych (np. w umowach z dostawcami), itd. Poniżej przykładowe elementy audytu i benchmarkingu:
- Audyt kosztów usług i procesów wewnętrznych działu informatycznego
- Audyt architektury IT i jej wpływu na koszty
- Audyt infrastruktury tele-informatycznej pod kątek kosztowym
- Opcjonalnie Audyt Bezpieczeństwa pod względem kosztów związanych z wytycznymi, regulacjami, etc.
- Struktury organizacyjnej działów informatycznych lub biura projektów
- Audyt umów outsourcingowych pod kątem finansowym
- Audyt kosztów poniesionych na działania R&D (B+R)
- Audyt finansowy budżetu i wydatków na IT
- Audyt procedur zakupowych w ramach procesów wewnętrznych
- Audyt dostawców w tym umów
- Benchmarking kosztów
- Audyt kosztów backupów (Audyt Backup)
Zobacz więcej szczegółów z oferty doradczej:
- Audyt efektywności kosztowej usług i systemów informatycznych (IT)
- Procesy Zakupowe IT i scoring dostawców
Zapraszamy do kontaktu:
pfederowicz@gotechnologies.pl